- Қонунчиликдаги янгиликлар
- Мутахассислар тушунтиради
- Бухгалтерга ёрдам
- Бухгалтерга тавсиялар
- Ўзбекистон қонунчилигидаги янгиликлар
- Жавоб берамиз
Харидор товар билан кетган, лекин пул ўтмаганда нима қилиш керак
Харидор товарни банк картаси билан тўлади. Терминалда: «Тўлов тасдиқланди» деган ёзув чиқди, лекин QR-кодли фискал чек чоп этилмади. Сотувчи харидорни товар билан қўйиб юборди ва кэшбек суммаси миқдорида чегирма қилди – чунки мижоз терминал муаммолари туфайли вақт йўқотмаслиги керак эди. Фискал чекни иккинчи марта чоп этишга ҳаракат қилганда терминал: «Сотувни рўйхатга олишда хатолик. Пул картага қайтарилади» деб чиқарди. Маблағ дўкон ҳисобварағига келмади».
Бу воқеа Тошкентнинг савдо нуқталаридан бирида юз берди. Бу ҳолат нима учун юзага келди? Бундай вазиятда бухгалтер қандай ҳаракат қилиши керак?
| Вы отправляете ссылку на текущую статью | ||
| Кому(e-mail)*: | ||
| От (имя)*: | ||
| Комментарий: | ||
|
|
||
