- Қонунчиликдаги янгиликлар
- Мутахассислар тушунтиради
- Жавоб берамиз
- Бухгалтерга тавсиялар
- Реклама акцияларини қандай ҳисобга олиш керак
- ТМЗнинг турли тоифаларини асосий воситаларга ўтказиш тартиби
- Чет эл валютасига сотиб олинганда ТМЗ таннархи қандай аниқланади
- Бошқа асосий воситаларга алмашганда олинган асосий воситаларни ҳисобга олиш тартиби
- Таъсисчилар чиқиб кетишида олинган асосий воситалар қандай ҳисобга олинади
- Асосий воситаларни таъмирлашни ҳисобга олиш тартиби
- Бухгалтерга ёрдам
- Божхона
Реклама акцияларини қандай ҳисобга олиш керак
Реклама акцияси – харидорлар фаоллигини оширишнинг самарали усулларидан бири. Реклама тўғрисидаги Қонунда у рағбатлантирувчи акция деб номланади (7.06.2022 йилдаги ЎРҚ-776-сон, 5-м.).
Вы отправляете ссылку на текущую статью | ||
Кому(e-mail)*: | ||
От (имя)*: | ||
Комментарий: | ||
|
||